nu är jag här igen

yes, I am och jag har ont i halsen. imorse när jag gick upp för trappen höll jag på kräkas. kankse ett virus som har satt sig i mig
har många dagar att berätta för er om. vissa lite mer händelserika än andra. har inte ritkigt bestämt mig om jag ska ta den censurerade storyn eller den ocensurerade.
skriver nu iaf, sen får ni själva tänka ut vad jag kom fram till för svar på den frågan. en liten mini veckans kluring. om ni gissar rätt, får ni självklart veta alla dom smaskiga detaljerna sedan. face to face med moi!
jag går klockans håll, så jag börjar med
fredag:
tog mig en sovmorgon ( eftersom att fredag oftast är min lediga dag ) sen tog jag mig ner på stan! kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad jag gjorde där.. men antar att jag träffade lite friends och kanske tog mig en fika. på kvällen åkte jag till sara cengis. där fixade sig några medans andra drack. sen umgicks vi bara och hade de lite trevlans dårå. speciellt jag, eftersom mitt intag som man gör genom halsen kanske blev lite för mycket, eller kanske inte. blev iallafall en liten rolig filur av mig . sen gick vi en snabbis till hennes granne och kikade in medans vi väntade på bussen. lite mysko fest va de. va hos någon johan. där jag först låg avdäckad i en säng, sen ställde mig upp och körde en dansshow som innehöll bland annat breakdance och lorenzodans.... HAHA. lite kuligt i efterhand, kanske då med i försej. vad vet jag? precis ingenting om just det! sen satt jag mest i trappuppgången och deppade hahaha.
lite senare tog vi en promenad ner till stan. jag och kerstin tog en snabbis upp till jonas hotellrum och hälsade på han och hans vänner. sen blev de hemgång, hem till sara. efetr lite händelser somnade jag halv 6 i hennes fotölj. vaknade sedan och förflyttade mig till hennes säng. sov, var vaken en timme mellan halv 9-halv 10 och sedan sov jag i soffan. stabil sömn den natten/morgonen.
lördag: vaknade upp hos sara. tog mig på kläder och sen tog vi bussen ner till stan. där lunchade jag på coffee house med sara, kerstin, nathalie, angelica, jossi och cicci. tog mig hem och började fixa mig igen. sen åkte jag till angelica. där va de lite folk och vi förfestade litegranna. sen va vi en karavan som tog bussen ner till stan. sen skildes vi åt. vi tjejer gick iaf till, tangis kompis, men vände i hallen. kände oss inte hemma där. så då istället gick vi till östermalm till en fest. de va mycke folk där, men inte alls drag. no musik liksom. så vi vände där också. gick ner på stan sen åkte jag hem. somnade och vaknade sedan igen... mer fakta om den kvällen får ni inte
på söndagen såg jag på film här med jossi nathalie och cicci. en rktigt dålig film haha. se den inte. den heter " sorority boys " den är inte värd er
idag har jag varit i skolan hela dagen. sen tog jag mig till ego med mina klackadojjor som har odlat blåsor under mina fötter, så nu e de inte skönt att ha dom på sig mera. men de har de aldrig varit. de är nog ganska mycket gooodbajs till dom
men blev ingen träning på ego. sa bara hej till sara och sen kom jag på att jag inte skulle träna eftersom att min hals brännnnnnner. de brinner innuti mig. hann med ett nödvändigt ärende på stan idag efter rundturen på  bibblan med skolan. de är ju bättre försent än aldrig liksom

nu har jag berättat ganska genomgående men ändå censurerat om min helg
nu skajag äta upp min goda kycklingklubba
jag och mamma hämtade kameran idag:d den gick inte att laga så vi fick en ny. äntligen kan jag ta lite bilder igen.
nu saknar jag pizza slajjsarna i malta och allt i malta och alla från malta :(:(:( åhhhhhh,TAKE ME BACK! snart är de reunion iaf
 underbara malta

 fredags hos sara


 lördags hos angelica
byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0