sunday, bloody sunday

neeeeeeeeejjjjjjjj, nu är de söndag igen-. jag har 60 tal i matte att göra. jag tcker att de är jätte svårt i år. :/ kankse måste ta extra lektioner, synd bara att de är med Farzad och inte Daniel. för om de va de, hade jag lätt gjort de! ;) han är ju lite små fresch så där;D

igår fick jag träffa Mattis litgranna, men han va sjuk den lillen, så han va inteså glad. men han pussa lite på han iallafall. sen blev de inte riktigt som tänkt.. vi skulle på lagfest ( jag jossi kerstin och sara ) men sen hade dom ingen lokal längre. så då gick vi med nathalie cecilia och sara, till Daoda i stan och festade. blev mest prat och lite dans. ganska skön kväll!
sen gick/rullade jag kerstin och sara hem hit och sov.
har börjat vakna så tidigt på mornarna nuförtiden. de e ju rätt bra. fast idag hade de inte spelat sån stor roll, fölr jag har verkligen inte gjort någonting.
nu ska jag sätta mig och göra dom där talen. de finns facit, så de kan gå snabbt om jag vill! sen ska jag duscha och ikväll får vi se vad de blir =)) jag är så sugen på bio, men tror inte de blir så. får kankse bli nästa helg.


alltid roligt med bilder i inläggen. den här bilden är iallafall från i Spanien i sommras. =))
skriver innan jag lägger mig ikväll!
ha de fint -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0