electric chock


det här är en bild på mig och mina tjejer som jag tycker jätte mycket om. all kärlek till er

nu har vi hunnit varit på charm och ätit till mig. sen gick vi hit för att äta för jossi. de va de äckligaste jag någonsin sett, hon högg in i sina kycklingklubbor och slurpade i sig en stor lång sena, som va fylld med blåa och röda blodtrådar. det hängde på hennes läpp.. sen spottade hon ett riskorn på mig när hon pratade. sen resten av alla riskorn som va i hennes mun hamnade på golvet....... tuttan är mysig idag
nu börjar vi om 45 minuter. de är så avslappnande när man har break och kan sitta i soffan och vara inne på datorn. man blir en riktig datanörd. de är de enda man gör hela dagarna. sen när man kommer hem är de de enda man gör då med. tur att helgerna består av lite annat skoj!
nu ska expidition destroid börja. hoppas det lyckas för allas bästa och specieltl för en persons bästa. vet inte hur de hela ska gå till väga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.

dagens:

låt:
attention al lupo - lucio dalla
äckligaste: tuttan
sötaste: en katt jag såg
intressantaste: alla karnivaler som hoppade runt på stan
mysigaste: när en hund slickade på mig
roligaste: cacao-creme
godaste: min tacotallrik
måste: träna
vill: ha något mellan fem och sju
soffpotäta: jag och alla andra
frisyr: utsläppt med luggen upp satt åt sidan
klädsel: jeans, svart linne, blå/vit france tröjja och svart jacka
smink: foundation, rouge, ögonbrynspenna och mascara
planer: skolan, träna, the notebook och mitt emellan allt de där ska jag duscha och äta och allt de där nödvändiga

nu ska jag kolla runt på snygga clothes. ser att tuttan bredvid är inne på 4everyoung och dom har skitnsygga kläder
ssses då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0