it feels like a heartache

hej! / en snuvig sjuuuuuk gris

this is my neew looook ;)
känner inte igen mig själv, men man vänjer sig väl. Ibland tycker jag att de är jätte fint och ibland hatar jag det! men gjort är gjort, och nu ska jag ha så här! =)

i fredags när jag vaknade mådde jag as dåligt. orkade inte ta mig upp från soffan, så de blev inget stadsbesök för mig. såg på tv/film hela dagen. och på kvällen åt mamma och jag på o'learys. vi tog jätte goda sallader. underbart gott. sen hyrde vi film och köpte godis. vi såg " Georgia rule " en jättebra film. sen tog vi oss en biltur. min favorityssla. så härligt. speciellt när de är mörkt ute och man kan lyssna på bra musik.
på lördagen åkte vi ner till srtan vid 12, så färgde jag håret. tog ända tills efter 3. sen åkte jag och kerstn hit och fixade oss. och sen kom dom andra. blev en rolig kväll med roliga tjejer:D mycket dans. efter gick vi en sväng ner till Dawda också :) slutade med att jag sara och kerstin somnade ganska utslagna här hemma.
idag va jag först på stan med cecilia, natta, sara och kerstin. blev en kyckling sallad och idol tittning på coffee house. sen åkte jag natta och cicci till birsta och kikade runt!
ikväll har jag sett på film med mormor,. den som mamma och jag hyrde i fredags. sen såg jag mmormor och jossi på coyote ugly :)
ska gå och sova nu, för jag är jätte trött. men näsan lär ju inte släpppa igenom  någon luft som vanligt...


Kommentarer
Postat av: kerstin

du e i alla fall världens finaste brutta nu!! <3 och jag älskar dig

2008-09-30 @ 00:24:43
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättefin är du i brun!

Vet inte hur du såg ut innan.. Men detta var himmla snyggt i alla fall :)

2008-10-01 @ 15:58:38
URL: http://www.once.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0