22:30

jaha, då sitter man här uppe i köket. en tråkig och kall höst kväll och försöker plugga. jag bara hoppas innerligt på att jag ska få någonting att göra, så jag har en ursäkt att komma härifrån. har verlligen kört fast. men de är inte så lätt när man inte har varit med på någon genomgång och inte räknat matte på kanske tre månader. de är ju som borta med vinden.
jag tänkte roa mig med en lista. ska se om jag hittar någon rolig, som kan ta upp lite av min tid.
jag lyssnar på italiensk musik och de måste ju vara de finaste som finns. de är underbart. de väcker så många känslor på något sätt

Utseende:
Hårfärg: jag är blond, än så länge
Ögonfärg: blåa, än så länge de med
Längd:  1.66
Skostorlek: 39
Ålder: 16

Kärlek:
Har du en kille just nu? nej
Gillar du någon? de kankse man kan kalla de
Vem? that's not official
Tillåter du din kille röra vid dig? jaja 
Överallt? ja
Har du haft sex? ja
Hur många har du haft sex med? take a guess
Har du haft många förhållande? zero


Smak & Stil:
Vad har du på dig? udnerkläder, adidasbyxor, rosa t-shirt och strumpor
Hur ser dina trosor ut? rosa och vita spets
Har du någon bh? nej, jag tycker att de är sötare utan ju
Hur ser den ut? har ju ingen sa jag
Har du bytt stil någon gång? jag har trott de själv ..
Vem är din förebild? therese bergqvist


Bad Days:
Har du varit full? de har ju faktiskt hänt
har du däckat? nja jag vet inte om de är rätt ord
Har du haft sex på fyllan? ja
Har du rökt? ja
Har du snusat ? ja, men aldrig mer. usch
Har du gjort något olagligt? badgirl


pluggningen gick inge vidare ikväll ..
klarar inte av att hålla ögonen uppe längre, så nu ska jag sova. fast jag hataar att lägga mig på vardagar, för då vet jag att måste upp dagen efter, och att jag kommer må så dåligt, ha de så jobbigt och vara helt medvetslös.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0