22:33

nej nu är de ju snart fredag igen. kanske lite fel forumulerat med att börja med ett nej. för de är verkligen inte ett nej. mer ett super ja.  alla tummar upp för fredagar ju! imorrn kväll tänker jag slita med matten så jag slipper fredagen:D
har lite svårt att få fingrarna i styr på tangent bordet,.. va faktiskt riktigt svårt att skriva..
såg nyss på en jätte bra serie som började ikväll. anna wern - en främmande fågel heter den. spännande och läskig. något som kommer följas varje tisdags kväll klockan 21.00 på fouran
idag har jag varit en duktig flicka som har tränat. jag körde nästan slut på mig själv
och imorrn blir de nog dubbelpass eftersom vi inte har någonstans att ha idrott än, så får man gå på ego om man har kort:d ( även om man inte har kort i veckan eftersom att de är fri vecka ) och sen blir de ett pass efter skolan också
de e skööönt att komma igång med träningen igen. även om man går dit med ångest och tror att man inte kommer orka någonting, kämpar sig igenom med tårarna nästan utanför ögonen, så är de så skönt efteråt. okej... de där va lite överdriv. så hårt tränar jag inte. men de kommer, jag lovar. i höstas/vintras körde jag riktigt hårt ett tag. men de känns att de har blivit rätt mycket festande så här på vårkanten och nada träning på hela sommaren. då går pulsen upp i varv efter minsta ansträgning.
ikväll är jag så oooooootroligt trött. så jag ska nog lägga mig och sova nu. eller först måste jag sätta mig vid andra datorn och göra klart en svenska grejj så jag äntligen kan skicka in den. bättre sent än aldrig. hoppas de funkar på gymnasiet också

mina fingrar på den högra handen måste ha fått nåt fel! jag känner mig utvecklingsstörd och dom hänger inte med :s
nu ska jag skriva lite om blondinskämt mm.. de har råkat förekomma  ganska mycket i skolan. ska inte peka ut någon, men jag fattar inte vad han menar ibland.. de första man skriver på tavlan på en engelska lektion är väl inte: yes of course I like you! I'm blonde! jag menar, vad har de med engelska att göra? visst det står på engelska, men de va inte de personen i fråga skrev de för. jag tar inte åt mig, men tycker det är lite konsigt bara. 
folk har en annan syn på blondiner och brunetter och dömer oftast ut en blondin med att vara dum ( i huvet ) innan hon ens har öppnat munnen. och det är inte killar. det gäller alltid bara tjej-blondiner. och jag fattar inte varför. för vem är så dum så dom tror att tjejens IQ sitter i hårfärgen:S? de är ju nästintill omöjligt. de har bara blivit något gammalt som håller i sig ännu. säkert någon som blev dumpad av en blondin som kom på det hela. de får ju blondiner att tro att dom är dum, därför blir vissa det för dom tror på det själv. dom är liksom inlärd med det. de är samma sak som när man får höra tex: du är värdelös, flera gånger. tillslut har hjärnan ställt in sig på det och man tror att man själv är det. så underskatta inte blondiner. osmartheten är inte deras fel, de är er andras fel, som intalar dom att dom är osmarta! men de är kul. jag skrattar jämt åt blondinskämt.
jag ska bjuda på några blondinskämt, för jag är en stolt blondin. Det här har ingenting med att jag vill färga håret brunt. Det vill jag endast göra för att se om jag passar i det, för omväxlingensskull och för att jag tror att mitt hår kommer se mindre slitet ut då. anledningen till att jag aldrig vågar färga är att jag trivs så bra som blondin, och skulle helt enkelt sakna att vara det.
men här kommer det efterlängtade:

Vad döper blondinen sitt randiga zebra-mjukisdjur?
-Pricken

Hur gör blondiner "moonwalk"?
-Drar ner trosorna och drar baken längs golvet


Har du hört om den lesbiska blondinen?
-Hon kunde inte sluta vara med män


Vad är det för likhet melllan tofflor och blondiner?
-De är sköna att sätta på när man är hemma men inget man går ut med



Vad säger man för att få en blondin i säng?
-Hej!



 

Varför knyter blondiner inte sina skor?
-För att få av skorna fort om dom behöver räkna till mer än 10


Vad säger blondinen när hon föder barn?
-Jag hoppas verkligen det är mitt

 
nu ska jossan ( - aaa, den blonda jossan! - jaha) sova
puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0