22:46



börjar inlägget med en bild. genast lite roligare..
det är torsdag kväll, jag har ingenting att göra, men jag känner sådan lättnad. jag är ledig imorrn, får alltså sova. de underbaraste som finns. blir nog en sväng på stan sen, efter matte pluggningen.
kvällen är lite oklar än så länge.. men vi har vissa planes.
funderar på om jag ska fixa en film och se den. men vet inte vilken. hittade en bra igår som hette sorority boys, men de blev nåt fel när den hade kommit upp till 93.7 %...

ikväll är jag på riktigt depphumör =((

tänker inte fortsätta skriva nu. ska istället lägga mig och se på en film och sova. lyssna på grinlåtar.
godnatt














please come back
I will hold my arms aound you
feel your heartbeat, beside mine..
tears are falling down, falling from my eyes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0