nothing compares to you

snart är det midnatt 00:00.. då blir jag rädd. så jag ska sitta och spela bubbles om precis 7 minutas, och inte alls tänka på spöken.. nu gör jag mig själv ännu mer rädd. för om de är något jag är rädd för och tror på, så är det spöken.. jag blir sur på dom som inte gör det. det är nog de enda jag är drupt troende i. eller nej, jag tror på ödet också och på livet efter döden. men jag är inte hinduism eller buddhism. och jag vet inte om jag tror på gud eller inte. han har inte gett mig något så där vidare tecken på att jag ska det än. ni vet, ett sånt där glädje och lycko tecken, när man bara känner att han finns. men nu ljög jag lite innan, för de finns en till sak som jag tror på ännu mer än spöken, och de är Bubbsan. Hon är my luckystar, fast hon är en hund.
Jag va trött för mer än en timme sen, tänkte lägga mig, men sen blev jag stoppad, av bubble shooter. jag blir beroende. mitt mål är att klara ut det. jag måste bara göra det. annars kommer jag aldrig kunna sluta spela det. fast de vill jag inte heller för den delen, för det är ju så himla kul.
såg på idol förut. tycker att dom flesta valen va bra. men att erika åkte ut, de va inte alls bra! också tyckte jag så sjukt synd om alexander. men vad hade han räknat med? att vunnit? nångång hade han ju åkt ut i vilket fall som helst, så då va de ju bra att han gjorde de nu och inte i final.. men visar ändå lite empati.

jag kommer inte kunna sova inatt. de rinner snor och jag har stopp i näsan fast jag sitter upp. hur kommer de då inte bli när jag lägger mig ner? jag kommer inte kunna andas normalt, med näsan, som man gör när man sover. jag kommer istället få andas med munnnen, bli jätte törstig hela tiden, dricka en massa vatten, drömma att jag kissar och tillslut kommer jag vakna av att jag ligger i någonting som känns varmt.. ett skummbad kankse. de kommer bli kiss i sängen,. vet inte hur jag ska lägga upp det här, så jag ska överleva natten. jag vill ju inte ens bada skummbad, för de ska jag ju göra imorn..
ska iaf börja med att borsta tänderna nu, sen ska jag kissa, LÄNGE, sen ska jag tänka på annat än kiss innan jag somnar.
nej men seriöst , så mår jag inte bra nu. jag är sjuk, på riktigt riktigt. de är ju inte meningen att man ska bli de när man har en rolig helg framför sig.. bakterierna måste ju kunna sköta en någorlunda planering iaf..
nu vill Bubbsan sova, så klart vi ska göra det!
det kommer inte bli någon träning på ego den här veckan. surt! men nästa vecka, då blir de träning plus att jag planerar att bli jättebrun också.
ösnakr att de va som förra året nu, att jag hade en venezuela resa att se framemot. alltså en underbar resa med underbara mammsen. vi hade jätte roligt!
men så är det inte i år..:( men jag har en göteborgs weekend att se framemot med mina två pinglor sara och kerstin, plus allla andra snäckor från malta! de ska ju bli kuligt värre.
men nej, nu ska jag sova.  måste iaf upp klockan 12 iomorrn, rätt tungt. vill kunna ligga kvar hur länge som helst och tjöta., men vissa saker måste ju ibland gå före.
jag vet att jag har sagt det här många gånger.. men på lördag ska jag färga håret! jag ska boka tid imorrn. det kommer nog bli ljusbrunt med mörka och ljusa/guldiga slingor. och förhoppningsvis kommer jag bli söt. jag längtar jätte mycket!
GODNATT
snygging i bil, visst?


Kommentarer
Postat av: Josefin Hellqvist

svar: saknar dig med och jag ser framemot att få se ditt nya hår! :D haha fan vilken låpng text du hade där!

2008-09-28 @ 14:10:42
URL: http://jossiepossie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0