this time I know it's for real

idag är det min födelsedag. jag fyller 17 år. daniel tycker att jag blir en stor flicka idag. hans stora flicka blir jag
den började bra med lite skönsång från min familj - mamma som inte vågade ge ut några ljud, men vågade inte öppna presenterna så det ska jag göra ikväll. annars har min dag varit bra. har hunnit med att ha matte ich idrott där jag och jossi höll i en gymnastiklektion. eller mer hon för jag kunde ingenting. ikväll ska jag och daniel ut och äta på ming palace. sen kommer nåpgra tjejor förhoppningsvis och äter av  min tårta. sen emot kvällskvisten ska vi ta ett bubbelbad. om nu bubblet fungerar.. 
imorrn är alla skolor förutom min ledig¨, men jag börjar iaf klockan 12. men har ett prov och en muntlig redovisning i engelska så lite jobbigt ändå men sen är det lov och det känns jätteroligt och skönt.
sen jag skrev sist har jag inte gjort något speciellt. varit i skola n och varit med daniel mest.

nu har vi svenska så jag ska hänga med bra

mycket kärlek från mig till dig daniel<3


Kommentarer
Postat av: Cicci

Grattis! Låter som en toppendag :D

Kram!

2009-04-08 @ 22:08:17
Postat av: Laxen

8/4 92 - 8/4 09



17 år senare är jossan fortfarande det största skämtet!

2009-04-08 @ 22:44:58
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-04-08 @ 22:51:32
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Josefin Hellqvist

grattis! :D<3

2009-04-09 @ 12:12:43
URL: http://jossiepossie.devote.se
Postat av: Calle

Grattis jossan!

2009-04-16 @ 23:01:42
Postat av: ..

hur gammal är daniel egentligen?

2009-05-29 @ 17:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0