äntligen fredag

I forgot it again.. men men. den första skolveckan har gått. tältningen ute påä hemsö va ingen höjdare. min älskade daniel kom och hämtade mig kerstin och linnéa på kvällen och det är jag väldigt glad över. sen onsdag-torsdag och idag har jag inte gått för det är ändå bara lek så jag passar på att vila upp mig tills allvaret på måndag börjar. halv 9 varje morgon. låter väl helt perfekt. eller hur?
dom här dagarna var jag och daniel ut på IKEA. igen. köpte saker till mitt rum. överkast, ljus och prydnadsgrejjer. hyllorna som vi ska ha hade inte kommit in än så vi får försöka till veckan igen. mitt rum kommer verkligen bli hur mysigt som helst till hösten och vintern. har haft mycket rosa i mitt rum men nu tänker jag köra på lite brunt och mer höstaktigafärger. jobbigt innan allt blir klart bara för det är så rörigt där just nu.
idag har jag varit nere på stan. fikade med cecilia och angelica. ikväll dök det upp planer om fest men tror jag hoppar dom, känns inge roligt ändå så det blir som de va planerat från början. en myskväll med daniel.
idag va daniel iväg och klippte sig. det blev jättefint.
nåt jag har gjort väldigt mycket den senaste tiden är att shoppat, men bara en massa reagrejjer och jag tycker att jag har gjort bra köp. beställde bla. två par trosor från nelly. jätte söta.
nu ska jag göra mig klar. pappa kommer och hämtar oss så ska vi hem till mig och äta middag.

imorgon ska jag på trav med daniel och hans familj men hinner nog skriva sen innan kvällensplaner.

har ingen bild att bjuda på idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0