det bästa halvåret

nu har jag och Daniel varit tillsammans i ett halvår. jag är inte bra på att skriva fina saker och jag har verkligen märkt att kärlek inte går att beskriva med ord. jag har försökt ett antal gånger.

jag kan inte komma ihåg hur många kvällar/nätter jag har legat och tänkt att jag vill älska och bli älskad tillbaka. min dröm har alltid varit att bli älskad, för just den jag är. plötsligt fanns han bara där. det var ödet. det  var han som fanns för att älska mig. vi är gjorda för varandra, för att älska varandra. Det här har utan tvekan varit det bästa halvåret i hela mitt liv. han får mig att må som ingen annan. jag har aldrig varit lyckligare och bara jag tänker på honom så brinner hela jag, av värme och kärlek. det finns så mycket jag vill och kan säga. men det som borde räcka är att jag älskar dig. jag älskar dig så otroligt mycket och ingenting, absolut ingenting kan stoppa oss och våran kärlek. Vi trivs så bra med varandra och vårat förhållande. Du är min absolute number one Danielhjärtat.


imorgon klockan 2 ska vi vara på södra berget och gå på en spa-dag som jag fick av Daniel när jag fyllde år. sen ska vi äta middag och sova över där. en kärleksdag som kommer att bli underbar. det kan inte bli annat när man har sällskap av den man har roligast med, kan prata bäst med, trivs bäst med och älskar mest.

nu sitter jag här i min nya säng och jag bara älskar den. det gör daniel med, han ligger och läser sin nya bok. sist jag skrev skulle cicci och några komma hit men det blev bara cicci. en trevligkväll.
igår var jag på IKEA, för ovanlighetens skull. känns som att jag är där hela tiden nu. sen åt vi god middag hos daniel sen gick han och jag på harry potter. den va bra och spännande. mitt internet fungerar inte så bra just nu, så jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder.
idag sov vi jättelänge och de va så skönt sen ikväll åkte vi ut till birsta med mamma och philip och pappa och handlade lite saker. bla första säsongen av gossip girl så vi har sett några avsnitt. nu ska vi spela klart chicago sen ska vi se några till och därefter sova så vi orkar upp imorgon.

Daniel Ångström♥Josefine Larsson' är lika med ett föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0