jobitt

hobitt?

Igår när vi kom till O'learys för en sista måltid där så hade dom redan stängt så vi missade den.. vi åkte till andra O'learys där har dom alla maträtter förutom min favorit. men de gick bra ändå. jag vigdade vyorna? och tog en cheezburger med pommmiiisar. ganska gott men allt funkar om man tar green onion sås till. ett litet tips bara
sen åkte vi hem. kollade på trollkarlens avslöjerier. vissa förstår man innan den ens har varit. typ. sen spelade vi en gång chicago. jag vet inte vem som vann. troligtvis inte jag
sen såg vi på bio. Beck har fått en jättedålig recension på 1.1..... de tycker jag är jättekonstigt för den va jättebra. annorlunda jämfört med dom andra men bra va den. ge den en chans
inatt sov jag jättedåligt om jag ens sov. kollade på klockan nångång och då va den 06:51. jag skulle upp 07:00.. jag va helt säker på att den va runt två tiden.
men min älskade var väldigt snäll och klev upp med mig och gick med mig till skolan. du behöver verkligen inte göra det men jag uppskattar det jättemycket. en bra morgon gör dagen.

idag har vi haft filosofi, lunch, kollat på roliga gamla filmer. dom finns på youtube. nu har vi FEK B sen ENG B. sen slut på dagen och då ska jag träna m ed eller utan sara. beror på om hon är kvar i staden:D

jag längtar så mycket till säsong 3 av gossip girl kommer ut så att man kan ladda hem dom. är det någon som här någon aning? :)

ikväll kommer nog jag bjuda på smaskens bilder ... ihihi...

nu bilder sen i lördags:

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0