söndag

det är absolut ingen bra dag. oavsett om det man gör på den är bra/roligt så är det ändå en ångestdag no matter what.

igår var jag på trav med daniel och hans familj och min faster och hennes man:) de va första gången jag va på ett trav men de va roligt.
sen åkte jag hem och fixade mig, brände en skiva och inväntade gästerna. det blev en trevligkväll med jätte trevliga/roliga tjejer:) jag lägger in bilder sen eller imorgon för nu har jag inget batteri kvar.
idag när vi vaknade åkte jag och daniel upp till norra där hans familj, farmor och farfar va och åt våfflor. så det gjorde vi med. jättegott. sen nu har vi sett en film. jag ska snart börja fixa mig. runt 7 ska vi äta på O'learys en sista gång innnan dom stänger sen ska vi gå på beck-filmen på bio. den har inte fått bra recension men jag tror på den ändå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi... jag har en blogg nuuu!!

2009-08-30 @ 21:26:53
URL: http://srra.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi... jag har en blogg nuuu!!

2009-08-30 @ 21:27:07
URL: http://srra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0