chingchong

varför gör man aldrig saker man borde göra? varför pluggar inte jag jätteflitigt nu istället för att sitta här och gör absolut ingenting? svaret är nog att jag inte orkar för att det är för svårt och tråkigt och att det är tråkigt gör det ännu mer tråkigt för då är det inte ens roligt.

Jag har nsys varit en stund i duschen. Jag råkade mig, duschade så varmt så bröstet blev alldeles rött också tvättade jag alla kroppsdelar som ska tvättas när man duschar. Efter det så har jag smörjt in mig med min brun-utan-sol kräm. Den skulle vara bra men faktiskt kan inte jag säga att den är sådär jättebra. Man blir lite brun och lite shimmrig av den. shimmer är ioförsej fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0