låt mig sova

Nu är vi hemkomna, mamma och jag! hon ligger död här bakom mig i sängen och jag sitter här i min rosa morgonrock, nyduschad. Jag vill att Daniel ska komma hem nu, jag vill ha han här. Det är bara 1 och en halv timme kvar som tur är. Kvällen har varit rolig men tiden har gått ganska sakta ibland och jättefort ibland. Jag har fått gjort mina första drinkar i en bar, diskat och städat. Jag fick 1000 kr för det plus 300 i dricks, det är väl bra? :)
Nu ska jag spela lite Julens Hjältar och Kaspar i Nudådalen tills Daniel kommer.

Imorgon ska jag sova ut och gå runt i pyjamasen länge



världens sötaste mamma med pjamasbyxorna och partyklänningen


Kommentarer
Postat av: Rosaholic

Åh, vilken söt header:) Mm, visst är det skönt att bara gå omkring i pyamasbyxor och mysa;)

2009-12-05 @ 12:51:26
URL: http://rosaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0