måndag

Imorse när jag vaknade halv 12 fick jag veta att jag inte började halv 1 idag utan klockan 10 och slutade 12, så då va jag alltså ledig och ni kan ju gissa hur skönt de va? och de va precis rätt dag att va de på också för jag är jätte snorig och har ont i bihålorna. Jag och Daniel hyrde 4 filmer och köpte lunch på Subway sen dess har vi hunnit sett två av filmerna! Nu är han hos sin kompis Gustav och jag ska fixa ihop med en massa bilder som jag ska framkalla. Mamma vill att det ska finnas mycket kort på mig och Daniel här hemma medans vi är i Thailand så hon kan kolla på oss ändå också ska jag göra lite annat av korten också. Nu är det bara 15 dagar kvar tills vi åker och tiden går nästan för fort. Jag längtar så mycket men jag vill längta ännu mer. Ikväll ska jag dricka en magmedicin så jag inte får magsjuka eller diarrée där och nästa måndag ska jag ta min sista spruta innan vi åker. Det känns så bra att veta att man har tre veckor med bara sol, bad och god mat framför sig. Vi ska bara ligga på stranden eller vid poolen varje dag och åka på båtutflykter till andra stränder/öar. Jag är inte så mycket för naturen eller rättare sagt så vågar jag inte vara i naturen där, så det blir inga såna utflykter. Sen ska vi vara i Bangkok dom två sista dagarna och shoppa! annars ska vi hålla till på ön PhiPhi och Aonang i Krabi.

Igår va de Lucia så klockan kvart över 6 samlades familjen uppe vid TV:n och såg på Luciaframträndet och åt lussebullar/pepparkakor och drack glögg. Tyvärr så fick jag tillbringa den tiden på toaletten.. sånt som händer liksom

Philip sitter också där, men han gömmer sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0