snart åker vi

Imorgonbitti åker vi, det känns helt sjukt vad tiden har gått fort. När vi bokade i somras kändes de som att det var en evighet tills vi skulle åka och nu har den evigheten bara susat förbi. Jag tycker det är jobbigt att säga hejdå så jag har fällt någon tår ikväll. Det som är jobbigast är att åka när mamma är ledsen för hon saknar oss, då blir jag också ledsen. Imorgon klockan 08:11 går tåget till Arlanda sen klockan 14:00 går flyget till Bangkok och det är väldigt skönt att vi har direktflyg. Sen åker vi vidare till Krabi nästan på en gång och sen ut till PhiPhi där vi ska vara en vecka, sen ska vi vara på Aonang/Krabi och dom två sista nätterna är vi i Bangkok för shopping.
Allt är packat och vi har laddat upp med musik. Det kommer bli tre underbara veckor i solen med min älskade Daniel. Jag kommer inte ha med mig datorn, men jag kommer skriva i bloggen ibland så ni som vill läsa hur vi har det kan ju göra de!

Nu kommer lite bilder från den mysiga julen hos mormor

här skulle vi skiljas åt för första gången sen i sommras.








HEJDÅ ÖNSKAR DANIEL OCH JOSSAN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0