carry on smili'n

det är måndag och klockan är 17:33 och jag ligger fortfarande i sängen. det är nästan för skönt. hade tänkt göra det ett tag till sen ska jag plugga matte.

igår så va jag på waynes med natha jossi och cicci, jättte mysigt va det. sen bestämde vi oss för bio. så vi såg på " i taket lyser stjärnorna ". den va riktigt bra. sen kom daniel och hämtade mig så åkte vi hem till han och såg på film. mysigt. kom hem vid 4 och då spelade jag lite crazy taxi för annars kan jag inte somna.

den här skolveckan måste ju gå fort. vi va ju lediga idag och imorrn börjar vi 12:40 sen är vi ju ledig på fredag med satt. i helgen är jag medbjuden till åre, men konsitgt nog så är jag inte de minsta sugen. kan inte fatta de själv. för jag brukar jämt längta dit. så jag kan itne riktigt bestämma mig om jag ska åka eller inte. faktiskt rätt jobbigt.

nu ska jag se klart på tiptoes
babajjjjjjjjjjjjjjjjj.
philip sumo-mamma och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är den där daniel?=)

2009-02-04 @ 13:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0