honestly

jag har lite tid att fördriva nu, så hej
idag sov jag till 12, va tvungen att gå upp då för jag höll på att hungra ihjäl. så går det när man har töjjt ut magsäcken haha. så jag gjorde varmamackor. mumsigt. sen diskade jag litegranna eftersom att vi bor i ett stenåldershus och inte har någon diskmaskin. nej men den är faktiskt ur funktion för tillfället. kände därefter att febern började ta plats ganska rejält. men jag va ett lejon så jag dammsög hela huset sen tog jag mig en dusch och smörjde in mig noga. hoppas mina torrfläckar går bort snart. fast jag vet att dom gör det när jag pilar kroppen. men jag vågar inte göra de, för då kommer jag att bli vit som vitt. hur ska jossa  göra?

jag sitter nu och inväntar att jossi ska äta upp en billy's pizza och sedan ringa mig så att vi kan gå ner på stan och hooka upp med natha och cicci för att planera helgen. daniel jobbar både ikväll och imorrn så de är ju lite tråkigt då.
ikväll ska jag iaf ut och käka på biteline. vet inte riktigt vilka som ska med. blir ju säkerligen väldigt gott.  

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR


Kommentarer
Postat av: sara

såklart att du ska göra det ;) vi får bestämma någon dag snart :D

2009-02-20 @ 15:23:53
URL: http://saralouisec.blogg.se/
Postat av: Josefin Hellqvist

my sexxxxy tiger!!!!!!! ;);)

2009-02-25 @ 14:37:00
URL: http://jossiepossie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0