it cant be wrong

take my heart and make it strong

maa maa va länge sen
hej hej

iförrgår va jag i skolan sen så åt jag på stan med tuttan natha och cissa och sen va jag med daniel
igår så va jag i skolan sen så pluggade jag sen va jag med daniel
idag så hade jag idrott sen skolan sen matte prov som gick bajs ( förlåt mamma ) sen ego. nu åt jag för en  stund sen mat och så har jag spelat litegranna. de har jag gjort alla andra dagar med d¨å. jag tänkte bada nu och ikväll är de donno what happends
imorrn får jag sovmorgon föringet språk-. de vaen skön vecka de här
fast idag fick jag ett besked som jag HATAR.  och absolut inte fattar ............
jag känner mig skitkul så därför så ska jag gå och hjula nu
jag saknar dej nea.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0