life is a mystery

sometimes I just dont believe it

egentligen när man sover längre blir man tröttare. iaf jag blir väldigt yr och har svårt för att resa mig upp och mitt huvud känns som en 10 kg sten. denna dag har jag också ont i halsen och är förkyld. ärligt så gör det mig nadaaaaaaa. har bara lite svårt att sova.
igår så tränade jag efter skolan. as skönt. sen åkte jag hem till linnéa och såg lite film med henne. vi kom fram till att de va nog 1 år sen vi var med varandra själv.. tänk hur konstigt det kan bli. sen åkte jag till daniel och va med han

nu känner jag en liten brådska. jag ska vara nere på stan senast halv 4 och jag vågar itne gå upp för en snygging lagar våran diskmaskin. fast han har ju redan sett mig nästintill naken eftersom att det plingade på dörren när jag sov och jag orkade inte gå upp och öppna men sen så ringde det och då tänkte jag att det va något viktigt så jag springer in till gästrummet och hopppar i soffan som jag jä'mt gör. sen kollar jag ut och där står han och kollar..
men nu gick han  så nu ska jag gå upp coh äta någonting sen ska jag ner på stan och göra lite ärenden. sen hem coh fixa mig och vid halv 7 -7 kommer natha jossi cicci och gabbi hit. så ska vi vara här en stund sen åka till marcus på fest

lateeeeeeeeeeeeeer.

Puss Jossan.♥


Kommentarer
Postat av: Josefin Hellqvist

fin bild älskling! <3

2009-02-08 @ 19:29:07
URL: http://jossiepossie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0