sexi

hej

tre styckna grisar och två hundar är placerade i min säng. brummelisa, bamse, jossan, bubbsan & baby heter dom. den ena grisen som heter jossan ( jag ) är sjuk. ser hemsk ut. mamma sa att jag ser ut som en handikappad '- gulligt sagt a hennne

i fredags kom tjejerna till mig som bestod av jossi cicic gabbei sara sara kerstin roxanna och erika. vi spelade lite spel sen begav vi oss till timmy. blev mycket dans och de va funnyfunny . men åkte tydligen hem vid 11. om inte tidigare. ellerjga åktertill daniel, men jag bor ju där lika mycket so. de e så mysigt där
igår mådde jag pytonorm. inte rolit alls. gick ner till stan och lunchade med sara angelica natha och cicci. blev en tacotallrik på charm. sen vid 7 åkte jag coh daniel och handlade och sen hem tll han och lagade mat och åt och hadedet mysigt. en bra alla hjärtansdag var det.
idag har vi gjort lite käk, sovit, sett på fillm, duschat och gosat. sen upptäckte jag att jag va ganska sjuk.

nu ska jag ut och åka lite med mamma. sen kommer nog hineybunny och sover med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0