behind the wall

samma hus, samma säng, samma position, samma ställning har jag legat i idag igen.. vad roligt mitt liv känns. jag  är helt off verkligheten.. jag vill bli frisk! eller jag vill vara hes, men jag vill kunna gå i skolan ( faktiskt ) gå på stan, träna, vara med kompisar. HA ROLIGT. 
min sjukdom börjar gå mot bättringsvägen. men imorse så uppstod ett till problem.. vet inte hur jag ska beskriva de.. jag kunde iaf inte ligga på mitt högra ben. de sved och stack och bultade på en punkt. vet inte vad som har hänt.. kan vara en blodpropp, men då skulle de ha synats mer tror jag. har någon en idé?
alla brukar lyssna på ett band/en låt och jag brukar lyssna på nåt helt annat som va inne för 20-30 år sen. idag gjorde jag en musikalisk upptäckt. jag upptäckte OASIS. och jag älskar dom. eller jag har bara lyssnat på en låt, men den älskar jag. hansson e också fin mysic

ikväll måste jag plugga matte. har missat kanske 6 lektioner och är fortfarande på tal noll eftersom att tal 1 är för svårt.. vihåller på med algebra och ekvationer.... behöver inte säga mer
idag har jag sett på en jättebra film som heter tre män och en baby ( three men and a baby ) den filmen e så sjukt fin och bra. och jätte gullig. ni bör se den


nu ropar mamma om mat
ciaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0