blue heaven

hyffsat unbelivable att jag ligger i sängen och skriver blogg den här tiden på dygnet. men, jag kan faktiskt inte sova. kan aldrig göra de längre. igår natt somnade jag runt 5 och jag la mig vid halv 3.
idag hela dagen låg jag bara i sängen och latade mig med en massa filmer. kände ingen press på mig själv alls. mycket skönt. såna dagar borde de finnas fler av.
sedan runt 6 kände jag att jag borde äta nånting och hoppa in i duschen. sen vid halv 8 kom mitt främmande som bestod av: jossi, linnéa, angelica, sara natha, cicci, jocke och anton. vi pratade, åkte bil och sen bastade vi och rullade oss i snön. då hade emil också kommit. sedan så spelade vi kort också bölrjade jag natha och sara dricka vin som vi hade beställt hem. haha, de blev 4 flaskor till ett mycketmycket bra pris. så då drack vi de. sen har vi mest spelat kort och pratat och dansat och lite allt möjligt. ätit har vi gjort också! nu är de bara jag, angelica och sara hemma i huset. dom ligger och sover och jag hoppas att jag gör samma sak inom en kort period
idag fyllller min älskade tuttan år :D:D:D stort gratttis till dig älskling. jag slänger upp bilder på oss 2 imorgon. för nu är jag alldels för trött.
imorrn tänkte jag också ta en inga-måsten-dag och bara slappa. sen på kvällen kommer de nog några på besök. vi har ju lite vin att förbruka.
nu e de.. sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0