crash

jag har blivit ett trött litetbarn som lider av sömnbrist, järnbrist och vitaminbrist. säkerligen andra bristor också.men de är dom här jag har fått hört att jag har idag. juste, jag fick höra att jag har hjärnbrist också.

idag sov jag länge. til ungefär kvart i 2. innan de blev jag väckt ett x-antal gånger. njag har ju mublerat om och de gör att jag har lite svårt att sova utan att vakna. efter en stund åkte jag och mamma ner på staaan. jag fick tre par jätte söta trosor, sen köpte vi tandblekningsmedel, 2 par skor, lite saker til philippen också hittade jag 1 söt mimmi T-shirt och 1 kofta på carlings och en skojrta. skojrtan fick jag för halva reapriset. as snäll tjej. ( inte jag.. hon som jobbade i kassan )

sen åkte vi och handlade mat till mig , så inte jag ska svälta när jag blir ensam i 4 dagar. och efter det åkte vi och åt jätte godmat på O'learys.

sen kom vi hem. jag tog mig ett glas vin. bytte om och åkte ner till jocke. där såg jag på film med han anton cicci coh sara. sen lekte vi kurragömma. jag vann!


nu tänkte jag snart gå och lägga mig och se på OC och någon bra film. jag är inte alls trött och vill inte alls sova.

mamma lämnar mig klockan 9 imorrnbitti.. somekind of sad.. men jag överlever nog


Kommentarer
Postat av: Josefin Hellqvist

vad bra du skriver :D haha hjärnbrist! nu vet jag iaf att jag kan ha min bild som jag visade dig i bilen som bakgrunds bild för du har lagt upp en sån på bloggen ;P

2009-01-05 @ 01:23:49
URL: http://jossiepossie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0