hdjBäAnoasbcS

jag sitter uppe i ett mörkt finrum med en kopp te, en filt och spelar crazy taxi på facebook. de har jag gjort konstant i 2 och en halv timme nu. utan framgång. känner mig sjukt trist
va och tränade efter skolan. har nog aldrig gått så bra. vet inte om de är positivt eller negativt pågrund av bakgrunden. men men.

funderar på att snart lägga mig i sängen och se på " how to loose a guy in 10 days " den filmen är ju så bra. rolig, gullig, romantiskt, liksom allt. jag börjar inte förran 12:40 imorrn. de e riktigt skönt. efter skolan ska jag träna. undra vad morgondagen har att bjuda på. känns som att de kommer att komma fler stördaöverraskningar.

jag längtar tills helgen. mamma och jag är ensamma då igen. ska bli jätte mysigt. ut och äta och sen blir de säkert en filmkväll eller kankse bio. och en dag ska jag ju umgås med tjejerna och de är alltid lika roligt. har också planerat att göra en jättegod efterrätt. kankse lite för tidigt för den här planeringen nu. men jossi coh linnéa har redan bestämt vad dom ska ha på gatufesten, så kanske ändå inte
hejdå

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHA jaa, ja har redan bestämt vad jag ska ha på mig! var till o med före jossi

2009-01-27 @ 10:49:27
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0