inte bra alls

jag är trött, har ont i huvet, har ont i hela ansiktet, har ont i magen och ska försöka gå till skolan imorrn.. hur ska detta gå. men jag klarar inte av att ligga i sängen längre. känns som att jag växer fast och bara gödar. inte bra. inte bra alls.
jag pratade med jossi förut och hon lockade mig till stan. de är tydligen jätte billigt och jag vill shoppa :( också nathalie tränar hela tiden och de vill jag med göra ... de är jätte synd om mig nu :( de roligaste jag har gjort den här veckan va ikväll när jag handlade med mamma.. eller nej de va nog senare när hon tryckte in mig i kylskåpet hahah

som tur är, är de ju snart fredag och då är man ju frisk i vilket fall som helst! de e man ju  bara då . men jag har också även hört att man måste vara i skolan på fredag om man inte har gjort klart kapitlet i matten som är till uppgift 75.. och jag är ju som sagt på tal noll.. så jag vet ju vad jag har att göra dom kommande dagarna och i helgen.. jätte roligt!

nu tänkte jag sova. försöka iaf. de går lite trögt med de på kvällarna nu. också kan jag ju inte sova på min sovsida pågrund av mitt ben. konstiga saker sker
när jag kollar på den här bilden så kan jag nästan inte göra annat än att grina. de är liksom, oj vad jag saknar allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0