life is a flower

har hittat en underbar låt nu som på något sätt får mig att må as bra. den heter " life is a flower ".

idag va de skola ända från halv 9 och jag kan säga att de inte var en bra start på dagen alls. men den fortsatte ganska bra iallafall. hade engelska för första gången på jätte länge och jag tycker om engelska. en bra ny lärare har vi fått också som heter petra :)
efter skolan så köpte jag 2 snygga t-shirtar jag hade kollat ut under dagen, sedan gick jag till ego och hann träna styrka ett tag innan mamma hämtade mig. de känns i kroppen och knoppen. sen lagade mamam och jag speghetti och köttfärssås. jag gjord köttfärssåsen och jag lovar att den är supergod. det tycker alla. har faktiskt blivit ganska duktig i köket. det är ju rolgit där lkiksom. sen åt vi brownies, melon och glass som efterrätt och sa hejdå till pappap och philip som åker till funäs för att tävla i störtlopp. jag hoppas mer än allt att det går bra för honom.

sen dess har mamma och jag bara varit ute och åkt lite bil och pratat och suttit och kollat på en massa bilder  som jag har på datorn.

i helgen ska jag lägga in mina gamla tusentals bilder som jag hade på den förra som kraschade:D vi har lyckats rädda dom. de ska bli väldigt roligt. de dyker säkert upp någon här

nu tänker jag förflytta mig ner till sängen och spela crazy taxi. det är några jag måste slå

baabaajjjjjjjj.


förresten så har vi tjejer nu äntligen gjort en gemensam blogg som vi så länge pratat om. den heter : www.mtbabes.devote.se so check it out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0