love can touch us one time and last for a lifetime

älskar den texten!

nu har jag nyss gjort klar fek grejjen och de känns så skönt! mamma och jag satt med de i kanske 1 och en halvtimme. tror att vi lyckades lösa allt! känner mig jätte duktig nu. lite för duktig så jag till och med sprang ner och hämtade franskaböckerna och matteboken och tänkte börja plugga de. men sen undrade jag själv vad jag höll på med. så ambitiös är jag ju faktiskt inte. så nu ligger böckerna här bredvid mig. jag funderar faktiskt om jag ska öppna dom ändå! är ju kanske lika bra när man FÖR EN GÅNGS SKULL vill plugga. fast iförsej, om jag vill plugga. då skulle jag ju kunna skriva klart min uppsats som verkligen måste göras klart.
mår inte ritkgit bra, så har bestämt mig för att jag blir hemma imorgon också. jag jobbar mycket bättre hemma än i skolan. så  imorgon ska jag sova ut, sen ska jag skriva en svenska uppgift och skicka in dom. så är jag helt klar med svenskakursen och sen ska jag skriva klart om Samalia konflikten. sen får jag ju min belöning. jag ska åka ner och äta på biteline med mamma. as gott och jag längtar! pappa leaves the townoch philippen gjorde det redan ikväll. appropå philippen så fyller ju han 15 år imorrn! han blir stor. fast de är han redan. riktigt stor. men mer gratulationer kommer till honom imorn här på bloggen!
nu ska jag nog jobba lite matte ändå. hehehe.. sen ska jag lägga mig och se på min nya bästa film som heter The GamePlan.
godnatt
en mysig, rolig och fin sommarkväll! underbart

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så hiiimla fin på bilden åp dig och jossi1!!!!!!!

2009-01-15 @ 22:47:25
URL: http://sararas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0