naaaaat yet a woman

jag ligger uppe i soffan och spelar spel och jag kommer inte upp ur soffan. det finns ingen ork. men jag måste dessvärre ta mig upp för mamma coh jag ska snart åka och käka på ming palace. men de känns riktigt jobbigt

igår kom jossi til mig på dagen. så gjorde vi efterrrätterna. as goda blev dom verkligen. förutom natha's hahaha. sen såg vi lite¨på film och fixade oss.
åkte tilll cicci och lagade middag, åt den och de va jätte mysigt. sen drack vi vin och bara pratade på. vid halv 11 åktejag ocih jossi til andreas. där vi va sen så gick jag coh träffade sariiisen på stan ett tag. sen kom daniel och hälsade på mig. roligt att träffa han.

idag kom jossi hit en stund, annars har jag inte gjort nånting och nu ska jag somsagt åka och käka sen ska jag se på film meed daniel.

skriver sen hekjdå jag är sjukt trist just nu

www.mittlivsomdrottning.devote.se & www.mtbabes.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0