nothing like this

jag är en snorig gråsäl som fortfarande ligger i sängen. har varit upp och ätit en gång och sett på filmet. bring it on och man on fire. dom är bra
jag lär väl ska ligga här hela kvällen.. om jag intefår med mamma ut på en biltur. hoppas på de
ska försöka att fixa in lite bilder sen också
just nu känns de som att huvet ska sprängas. inatt sov jag typ ingenting. vaknade hela tiden och jag drömmer så mycket konstiga och röriga drömmar så jag vet aldrig om det har hänt eller inte när jag vaknar
igår smörjde jag in mig med buskräm.. så idag luktar det tydlugen inte så gott på mitt rum .. bubbsan och baby har blivit smittade dom med.
nu ska jag höra med mamma om vi kan ut och åka bil. jag orkar liksom inte skriva något vettigt. eller jag kan ju säga att jag va på bio igår med jossi. vi såg på bröllopsduellen och den va as bra.  jag älskar bio
pusss hejd¨å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0