om du vore en ko

skulle jag säga MOOOOOOOOOOOO

ikväll så har jag varit hos cicciiien med henne och natha. vi va ute på ett äventyr i den kalla snön också såg vi på när en dumidiot just förstörde sin och alla andras framtida karriär! men jag tyckte att de va ytterst intressant.
nu ligger jag här och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. fallet är så att jag ska upp halv 8 och jag vill verkligen inte! jag ber till gud. snälla hjälp mig. du vet vad det handlar om. Aaaaaaaaaahmen! (a)

Idag har jag kännt mig så konstig. jag har varit så osäker på allt och de ligger en stor klump i halsen. jag vet precis vad de har med att göra och jag kan inte bestämma om jag tycker bra eller dåligt om det. har börjat gråta tre gånger utan anledning. det liksom bara kommer. give me some luck i ett kapitel who is called love..

nu är de nog bäst att jag försöker sova. John Blund, CATCH ME and fly with my high upon the sky.
Phillippen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0