stört

det finns inget värre än när folk som inte har något med ens liv att göra som man inte ens känner, bara går in och försöker förstöra och hitta alla fel som går. som tex en viss arbetslös, plastikopererad häxa utan rumpa har gjort. skaffa dig ett jobb och sköt ditt egna liv och din egna dotter. jag förstår inte att du kan ha så lite att göra så du måste sitta och läsa din dotters föredetta kompisars blogg och bara leta saker du kan sätta dit mig för. som sagt, få något vettigare gjort. jag klarar mig bra precis som jag är och du har inte lyckats förstört någonting för mig om de va de du trodde. tycker bara att du är riktigt skrattretande och sjuk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken jobbig människa! :/

2009-01-26 @ 21:05:14
Postat av: sara

vilken jobbig människa! :/

2009-01-26 @ 21:09:39
URL: http://saralouisec.blogg.se/
Postat av: Josefin Hellqvist

hahahaha! platsik opererad häxa utan rumpa! kul du är :D nu ska jag också spela crazy taxi :D ses imorgon darl!

2009-01-26 @ 23:42:52
URL: http://jossiepossie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0