this is when i realize

All I need is time
A moment that is mine
While Im in between
Im not a girl, not yet a women

There is no need to protect me
It's time that I
Learned to face up to this on my own
Im not a girl dont tell me what to believe


idag blev det inte så mycket sova som jag hade tänkt mig, men de gör ingenting. ingenting alls. de här va mysigare än att sova
nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska ta en joggingtur och sen basta. vore ju faktiskt riktigt skönt. men sen är de ju de där lilla problemet om jag orkar det. och sen kommer min tå in i bilden. jag tror att jag ska göra ett försök ändå! man måste ju bevisa vilken tapper tjej man egentligen är. hehehe. på måndag iaf, då ska jag börja med träningen igen. jag älskar ju ego
jag har fått något fel i ögat. gör jätte ont när jag blundar. tror att de är en vagel som spökar. hoopppas den inte blir större än ögat¨

nu ska jag fundera en stund med mig sjäv på vad jag ska göra med den här fredagen.

en bastu blir de iaf.

höres later

det här stället VILL JAG TILLBAKA TILL!

I'm not a girl

Not yet a women
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0