tolate

hej bloggen!
jag ligger i sängen och har blivit sjuk igen innan jag ens hann bli frisk. denna gång är jag igensnorad och igentäppt i hela huvudet. kallas också bihålerna.
i fredags så va jag här hemma med natha cicci kertstint tilda anton och jocke. vi drack vin och skojjade på litegranna. sen vid 10  nångång så åkte vi till timmy, där vi blev hela kvällen. de va en rolig kväll. sen sov kerstin här och jag va mest med fåren....
sen i lördags så kom mormor och gärdan på besök, för philip ahr ju fyllt år. så då blev de andra lördagen irad jag och kerstin fick tårta till frukost. sen så åkte jag ner på stan och fikade med sara och angelica :) mysigt och gott.
på kvällen åkte jag ut till kerstin och va med henne och sara. vi spelade spel med kerstin syrra coh granneoch sen letade vi resor! :) blir troligen alanya :D sen vid 10 så kom mamma coh hämtade mig och så hämtade vi upp jossi och kajsa och åkte till timmy. jag hade blivit sjuk, så va inte så roligt!
sen hem och sov
och idag har jag otne gjort någonting annatän att handlat och ätit.
och nu har jag jätte ont i magen och vill mest bara dö ett tag
ikväll ska jag och tuttan på bio! får se om några fler joinar sällskapet..

skriver när jag kommer hem. då har jag bilder från helgen också

Kommentarer
Postat av: tilda

ja kom igen nu, fixa bilderna hah :D:D du måste skicka dom!

2009-01-19 @ 12:14:37
URL: http://tildawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0