blueberry

jag kan inte kalla mig själv annat än duktig nu! sitter uppe vid köksbordet och pluggar som aldrig förr. det jag har åstadkommit igår och ikväll har jag nog inte gjort på hela året. och de är just när jag gör sånt här, som jag märker att jag faktiskt gillar att plugga ändå! de är bara de att jag har så svårt att ta mig tiden, ron och verkligen sätta mig ner med de! och jag har kommit på att de går mycket bättre också när mama sitter bredvid. hehehe. kankse för att hon ser att jag är duktig då och att jag gör så gott jag kan och att jag gör det bra och att hon hjälper till, så då när jag får tillbaka arbetet kan ingen säga att jag inte har gjort mitt bästa och verkligen ansträngt mig. okej. jag kanske inte gör det som de är meningen att man ska heller. eftersom att jag jämt sitter med det kvällen innan. men det är sånt som jag ska försöka lära mig. man är ju liksom inte bäst på allt här i världen. de är bara lotta som är de!

nu har jag bara kvar att skriva klart min lilla insändare på 10 rader. ska inte bli allt för svårt va! sen tänkte jag lägga mig i sängen och somna. eller jag ska nog se en film först så  jag blir riktigt trött.

idag klarade jag inte av sängliggandet längre så jag tog på mig träningskläderna som visade sig vara alldeles för lite kläder och sedan begav jag mig ut i de -12 gradiga sundsvall för en promenad. jag började med att jogga lite, men de kändes som att de skulle rinna blod ur halsen vilken sekund som helst. så jag tog istället en promenad upp till sidsjön där jag gick runt lite och sedan hem. de va RIKTIGT kallt. och dum som jag är, fast jag är sjuk, tog jag på mig endast en t-shirt och en sommarjacka.. jag får skylla mig själv om jag ligger helt sängfast imorrn och missar alla rolig heter som de andra livet har att erbjuda.
mamma och jag har också varit och ätit ihjäl oss på biteline i dryga 2 timmar. egentligen hatar jga att äta där. man mår ju så dåligt när man kommer hem. kan ju knappt stå. åt en as god efterrätt med blåbärsmuffins, glass och bärsalsa också.
sen ikväll har jag ju somsagt pluggat och pluggat.

imorn är de en hemlis vad jag kanske ska göra. de visar sig någongång om vi gjorde de.
sen vid 6-7 kommer mina turturduvor hit, för då ska vi börja partajja för att sedan bege oss ut på äventyr. jag hoppas på en helnatt imorrn, med allt vad de nu innebär.
tänkte också försöka hinna träna imornr. kanske att jag hinnner! sola vore också trevligt så man kunde smörja in sig sen och uppnå nigggggggaaah
 
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0