will you be my love

klockan börjar närma sig 00:00 och jag känner hur rädslan börjar spridas. jag är så seg på att skriva eftersom att jag måste sudda och skriva om nästan varje mening på grund av något konstigt fenomen som håller på att ta över mitt liv.. så när detta inlägget är klart är nog klockan över 00:00 och nu är den bara 23:54. rolig information

ikväll va de ju meningen att jag skulle plugga som aldrig för. vad har jag gjort? inte nånting. inte öppnat ett dokument eller tagit fram min hjärna. jag fattar inte vad de är för fel på mig? jag vet hur jobbigt jag kommer få när jag som vanligtvis sittter sista kvällen med de och nästintill grinar. och nu v et jag inte ens om jag klarar det här på en kväll. men som tur är har jag tre kvällar kvar. jag borde klara det om jag gör det jag ska

nyss har jag gjort en liten konstig grejj.. hatar mig själv ibland.
och nu sitter jag i sängen och fryser och mårp illa. har nästan ont överalllt om jag känner efter. kanske ä'r de så att en förkylning eller något liknanade håller på att ta plats i min kropp. de kankse visar sig imöra
jag börhjar ju halv 1 då. med företagsekonomi. sen ska jag träna efter de. jag längtar. men som de känns nu, så mår jag inte bra. men det har nog ändrats tilsimorrn kankse . kankse inte. kanske att man hoppas på de sista

nej nu kom jag på attj ag inte har borstat gaddarna och inte kissat och de behöver jag verkligen för jag har druckit en hel jättestor kannavatten ikvääll och de jag har gjort ikväll mer är att jag har kissat . annars har de inte hänt nånting. 
ska försöka att krypa till badrummet nu. extremt jobbigt läge tycker findus att de är
hekdå


sara säger:

god natt pruppgumman

sara säger:

vet du idag

sara säger:

råkade min lärare möka

sara säger:

inför halva klassen

sara säger:

tre pruppar

hahahhahah jag kan inte sluta skratta





 vi va riktiga puddingar i 7an.. dont u think? ;)

Kommentarer
Postat av: kerstin

hahaha de va de sjukaste du någonsin gjort i alla dall, helt dum i huvet va du ju pläpi:D hahahahahahahah!!

2009-01-13 @ 14:03:44
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0