I need you

skriver ett inlägg nu när jag ändå inte har något för mig i väntan på att philip ska duscha klart så vi kan åka och äta snart. just nu grinar jag. jag är så töntig men jag kan inte rå för det. daniel har åkt til kramfors och jobbat. jag kommer få sova utan han i 2 eller 3 nätter. hur ska jag klara mig? kan inte sluta grina heller. kom hem nu. till mig älskling.

i fredags var det midsommar och den firade jag hos marre. daniels kompis. jag daniel sara och somket åt lunch ochså här först sen åkte vi dit. jossi kom dit en stund också. blev lekar, brännboll. en trevligkväll. mer än en bvecka av sommarlovet har gått och det regnar än. spelar inte mig nån roll egentligen. de kan få spöregna och åska så det blir översvämning till gatuyfesten. jag vill åka till spanien nu.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0