I've had the time of my life

det är en väldigt harmonisk och fin låt.

nu är det inte långt kvar av min tid som etta på thoren business school.
det enda jag har kvar i skolan är en stor svenska uppgift, ett engelska tal, ett FEK B prov och en liten engelska uppgift. kan låta lite mycket eftersom att allt ska vara inne imorgon. men, I'm gonna do it, like you've never new it. 
för exakt en vecka sedan åkte jag daniel och min fmailj till palma. vi hade en väldigt bra vistelse där. det var jättekul och skönt. har många bilder jag ska lägga upp sen. 

just nu är jag i skolan. har suttit hela dagen och gjort om mitt FEK A case. men nu är det gjort iallafall and it feels good. slutar om 20 minuter. imorgon börjar jag klockan två med ett prov. hoppas jag klarar det.

får hoppas på hemgång nu. hedo-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0