äckliga småtomater

gissa vad! jag börjar bli sjuk igen.
i fredags  va jag så duktig så och klev upp 8 ioch gick och gjorde 2 prov. sen så gick jag hem till daniel så hade vi liet skojjsigt hemmahos han sådär mitt på dagen, sedan begav vi oss ner til charm och fikade med någr av hans och mina vänninor. sen åkte vi hem till mig och åt middag osv med mamma och pappa. va hemma hel akvällen och la oss tidigt. igår så va jag på yanelle's ( natha's lillsyster ) på barnkalas. jag och natha va lekledare.
sen på kvällen så var jag med jossi natha och cicci. vi va först hos daniel's kompis nypan. sen åkte vi ut till alnö till hääger. blev iaf en rolig kväll och sen sov jag hos daniel. idag har vi sovit och nuär jag hemma
ska försöka orka att plugga lite matte sen ska jag lägga mig i soffan med ett täcke och se på beck med piipii. mysigt. hoppas attt klockan blir 9 snart. sen kommer daniel
imorrn bölrjar jag halv 9 =(
 hahahhahahhahahahhaha


Kommentarer
Postat av: Josefin Hellqvist

svar: haha va :p även ett sånt sammanträffande. det är ju skit snyggt :D fast jag tog mitt i L för att ha det som en klänning. Hallå uppdt din blogg!

2009-03-21 @ 16:05:07
URL: http://jossiepossie.devote.se
Postat av: Anonym

Jossan! Du måste uppdatera din blogg! Fy skäms! ;)

2009-03-21 @ 16:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0