I'm bad

so over bad.
på att blogga. ingenting annat

det är måndag eftermiddag, kväll? och jag har just klivit ur duschen med ett rinnande sår. jag skar nämligen upp ena ovansidan av fotknölen med rakhyveln. nu funderar jag på om jag ska skynda mig att blåsa håret. sen följa med mamma på ego coh sola. ja de ska jag. efter de ska jag och daniel äta på ming palace. jag har inte varit på praoon idag pågrund av att jag vaknade av att huvudvärken tog över mig. så jag sov kvar bredvid daniel till runt halv 2. ganska skönt va
igår så va de söndag. och jag och mamma var ute och åt på O'learys sen bestämde vi oss för att gå på bio och se män som hatar kvinnor. jag hade ju iförsej redan sett den en gång då. pappa och philip är i björnrike på USM så då kan mamma och jag passa på att leva livet. efter de hämntade vi upp daniel hos robbelibobbsan.
i lördags så var jag barnvakt hos grannarna från 18:30 - 02:00. förts spelade vi spel, sen såg vi på 101 dalmatiner sen va sötnosarna trötta så då sov dom och jag satt i soffan och åt i 5 timmar. hade lite besök av mamma då och då, också kom daniel efter sitt jobb.
i fredags så varj ag på wayne's till 16:00. sen åt jag middag hos daniel. mycket mysigt. gillar verkligen hans familj. och han då.  sen åkte jag till cicciclina på lite fest. var tillbaks hos daniel runt 1 tiden.
nu måste jag blåsa håret och dressa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0