its just the way it is s

här sitter jag och har ångest över skolan imorrn men sen kommer jag ju på att de är sportlov men sen fattar jag det inte igen  och har ångest. rätt skönt ändå. hoppas det håller i sig tills imorrn och att jag vaknar halv 7 när de är alldles mörkt och kallt ute och får somna om. men då får jag ändå dåligt samvete för då tänker jag på mmamma och pappa som måpste jobba och som är jättr trötta båda två.
i fredags va jag och daniel ut och käkade på ming palace. sen åkte vi hem hit och såg på film och åt ben&jerry's och chips sen så badade vi och bastade. mycket mysigt. sen sov vi. på lördag så va jag på stan och fikade med nathalie's familj sen så åkte daniel och jag hem till mig. lagade mat och åt. as gott. fixade oss sen kom sara gabbie jossi och natha sen några av hans kompisar. tack älskling för helgen. den har varit jättebra!
idag så har jag mest städat och diskat. handlat med mamma och lagat mat. och nu måste jag in i duschen snabbt för vid 7 ska jag fika på wayne's med natha, angelica och jossi. sen inatt ska jag sova hos daniel.




ciaooo

Kommentarer
Postat av: kerstin

nu ska jag lägga en kommentar här varje gång jag öppnar din blogg utan att du har uppdaterat så du inser hur eftertraktad din blogg är!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-05 @ 23:41:28
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/
Postat av: kerstin

nu sittter jag här igen. skum läser samma inlägg 10 gånger.. det måste bli ändring på detta nu jossaN!!

2009-03-06 @ 16:39:29
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0