frågan är

varför jag ens har en blogg kvar? den enda anledningen är väl att det är så kul att kolla tillbaka på dagarna som redan är förbi och att logga in på den efter en vecka ungefär och se att jag fortfarande har läsare kvar. också kanske jag bara är inne i en svacka nu. helt plötsligt kommer kanske blogg-gnistan fram igen.
ikväll har jag ganska mycket jag måste hinna att göra. ta hand om mig själv och min kropp och allt hår som finns på mig. lite ska bort och resten ska lockas. jag ska också hinna lägga ner lite kläder i en väska. jag åker nämligen till Palma imorgon. pappa mamma philip jag också ska daniel, min älskling med. kommer bli ytterst mysigt och skönt. ska hinna göra köttbullsbaguetter också

i lördags fyllde min pappa år. han fyllde 50 år. ett stort grattis i efterskott. jag älskar dig. och det firade vi med en fest här på kvällen. det kom mycket folk och det var roligt. kvällen. dom sista gick hem mellan 4 och halv 5.. kul att se att vuxna verkligen kan förvandlas till tonåringar ibland. synd för er som missade min mamma. hehehhe
eftersom att jag helt har tappat orken och lusten för nästan allt som har med datorn att göra har jag inte heller lagt in bilder. men det finns. ska visa vilddjuren någon dag.

nu ska jag besöka duschen.


jag älskar dig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0