hej

Klädsel
Vad har du på dig idag: rosa trosor, gråa strumpor, vitt linne, grå tröja, blåa jeans och rosa/vit bh och rosa jacka
Vad använder du just nu för skor: mina converse
Favoritfärg på kläder: marinblått och rosa tycker jag är fint

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag och Daniel
Du pratade med: Jossi
Du delade en drink med: Hmm.. vet inte
Du gick på bio med: Daniel, Gustav & Stefan
Du gick på stan med: Jossi
Skällde på dig: Pappa

Senaste
Låt du hörde:
Virrevira
Film du såg: Erin Brockovich igårkväll
Mat du åt: två varma mackor
Kram: Daniel
Puss: Daniel
Fest: hos Jens
Känslan: Tandvärk
Ilska: Vet inte riktigt
Resa: Senast jag var utomlans var i Malta i somras, annars har jag rest till sälen och åre nyss
Glädje: Pussarna innan jag snubblade ut ur bilen
Dröm: Inatt var jag på flykt igen, som vanligt
Boken du läste: Änglavakt hette den
Personen du träffade: Sitter i klassrummet nu, så det är väl "klassissarna" 
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Linnéa
Gången du åt en 7-eleven korv: En sån kövas har jag aldrig smakat
Gången du var utomhus: Innan jag gick innanför skoldörrarna
Gången du sov: För 2 timmar och 3 minuter sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i lördags
Saken du köpte:
fina pärlor till min mobil och bebismuggar och en tallrik till våran bebis :)

Om dig

Namn: Josefine
Ålder: 17 år
Smeknamn: Jossan, Jössan, Jozer, Maja, Laticha, Älskling är dom som används mest nu förtiden
Syskon: En Piipii
Sysselsättning: Just för tillfället så sysselsätter jag mig med det här
Bra egenskaper: Jag är snäll
Dåliga egenskaper: Orolig
Linje/klass: Business
Hårfärg: Brunt/grönt/grått :S
Ögonfärg: blue eyes
Skostorlek: 39, big feets 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0