hojhoj

morgonen började med nationella. va där en halvtimme innan. kunde sovit en halvtimma längre.. varje minut på morgonen är guld värd för mig. jag hatar verkligen mornar. specieltl nu när jag måste upp och daniel får alltid ligga kvar och sova. vill bara krypa ner där igen och pussa på honom.  han sover förmodligen än
igår hade vi bad med skolan. de va roligt. efter så fikade jag med natha och maria och amanda på charm sen åktejag och natha hem till henne. såg på Eva & Adam och hoppade studsmatta med Yanelle. jag och daniel har letat runt efter Eva & Adam och äntligen hitatde jag. fick låna en film av Natha. jag åt middag hos daniel sen på kvällen såg vi på filmen och åt cookie dough.
nu är det bara ett tag kvar sne har jag tre lediga dagar och jag får sova hur länge jag vill. hoppas på bra väder i helgen så man kan grilla.

skulle precis lägga in bilderna på datorn som jag trodde att jag hade lagt in på en skiva, men nu fanns ju tydligen inte bilderna där.  

ska fortsätta med Fek nu.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om mina nya tävling

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0