pingu

ojojoj vad tiden springer förbi. fick nyss höra att vi verkar bara ha en och en halv riktig skolvecka kvar sen är det FN -veckan, göra klart veckan sen sommarlovsveckan. känns ju rätt .. bra
idag är det ett väldigt varierat väder. ibland solar det, ibland duggar det och ibland spöregnar det. det är ju bra för det tillfredsställer säkert alla på något sätt.
dagen tillära sitter jag i klassrummet och försöker förstå mig på bokföring. det här är första och sista lektionen vi lär oss det. på torsdag är det ett miniprov.
igår kände jag att nu måste jag ändra på mitt liv. jag ska försöka att inte slkjuta allt framför mig och jag ska träna. igår skcikade jag in uppgifter till att döda ett barn, min novell och mitt referat. jag tappade bort min plånbok igår också, men idag fann jag den igen. synd bara att vi hann spärra mitt kort, så nu får jag prova på att leva som pank. jag känner mig halvt hadikappad och just nu behöver jag faktiskt mitt kort. jag är skyldig natha pengar, jag måste köpa en dress till lördag, köpa lite annat till lördag och köpa en almanacka så jag kan planera mina sista veckor effektivt i årskullen 1.
jag slutar 10 i 3 idag och då ska jag och natha gå och träna. jag kommer bli jättesur på mig själv om jag inte gör det.
This is the start of something new and something good. bättre sent än aldrig som man brukar säga
daniel och jag i sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0