de ligger i luften

maah jag vill ladda hem låtar och göra en massa olika skivor som jag kan spela på olika tillfällen. måste köpa tomma skiiiiivor.

igårvkäll somnade jag såhär(jag skrev de där ordet fort) fort. daniel pratade tydligen med mig direkt när vi hade lagt oss men jag hade redan somnat. JAG SOV SOM EN STOCK. sen iimorse vaknade jag inte av klockan. den ringde var 10:ende minnut i en timme och jag vaknade på den sista 10 minuterna. alltså klockan 08:30 och den tiden började skolan. och de som va jobbigt de va att jag trodde att de va helg coh att daniel's mobil ringde :(:(:(:(:( de va jobbigt.. jätte jobbigt. men jag kastade mig upp och gjorde mig klar. men kände att jag hade så ont i huvet och va fortfarande borta för jag va så trött. så jag la mig igen efter jag hade fixat mig och gick på sista lektionen som började 10 i 3. när jag slutade kom daniel ner på stan så då bjöd han mig på fika/middag på 1891. jättemysigt var de! jag hann med att köpa en BUS-kräm=BRUN UTAN SOL. och den här gången unnade jag mig en lite dyrare och lite bättre. jag köpte också en bh och två par trosor som daniel fick välja ut!

nu är han och spelar poker och jag sitter hemma. jag ska duscha, peela mig och smörja in mig. jag kunde inte göra de igår för att jag hade ju ingen....

de va en trekant i gossipgirl igår. hihiihih roligt. trodde inte de skulle bli mellan Vanessa, Olivia och Dan. trodde mer på chuck serena och blair eller nate.


vi kom på efteråt att vi kanske skulle ta kort på maten innan vi åt upp den..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du jag hatar dig om du fortsätter avslöja gossip girl grejer. eller ljög du nu ?

2009-11-11 @ 18:24:26
Postat av: Anonym

du jag hatar dig om du fortsätter avslöja gossip girl grejer. eller ljög du nu ?

2009-11-11 @ 18:24:29
Postat av: Anonym

från mig......

2009-11-11 @ 18:24:59
URL: http://srra.blogg.se/
Postat av: josssssan

hahaha förlåt men jag antog att folk hade redan sett de asvsnittet eftersom de kom ut igår

2009-11-11 @ 19:12:06
URL: http://alexandrajosefinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0