fool of love and fool of fier

jag kan inte plugga ikväll för min miniräknare har frusit. hahahah

synd för mig faktiskt. men I gotta feeling that jag kommer klara omprovet för den här kvällen verkar vara till för något annat som jag inte riktigt vet vad det är än. jag har inte åstadkommit så mycket. haft en ansiktsmask så att hela stramade och de blev en mask man kunde dra av (se bild nedan) sen har jag skuttat runt med en toffs på huvudet, kissat, ätit chokladmuffinssmet, dansat, spelat spindelharpan och prtatat med kompizar på msn :):):)

.. jag är inte så arg som jag ser ut ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

josssssssan ta tig i dig själv nu får du fa´ktiskt skärpa dig jag blir arg!!! (från sara)

2009-11-26 @ 22:00:13
URL: http://srra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0