I'm strong enough

jag vill ha choklad.jag vill ha daniel här nu.jag vill ha den 293 december 2009.jag vill ha en massa godis.jag vill ha allt färdig pluggat.JAG VILL HA MITT LIV SÅHÄR FÖRALLTID♥


ibland surar jag ner mig över så töntiga saker som alla andra också gör. det som händer oftast är väl att jag gör det för att jag känner mig ful och tjock och sen blir jag så sur på mig själv för att jag har tänkt så. jag är en jättefin tjej. hahahha de va kul att skriva. nej men jag har ett bra liv. ett väldigt bra liv som är fullt av personer jag älskar och som jag vill ska vara där. det är nästan bara jag som kan påverka mitt liv förutom när gud ibland gör sina bra eller dåliga ingrepp. det jag ville säga var att jag trivs faktiskt väldigt bra med att vara mig själv även om jag skulle vilja gå ner några kg. se där kom det igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0