it's never enough

taylor swift - teardrops on my guitar - väldigt fin låt



nu är jag på skolan och jag är väldigt tröttt, seg och har ont i nacken. skolmaten va äcklig idag men det gör ingenting för min morgon började med två toastar från Mcdonalds, då kan nästan inte dagen bli dålig! daniel va så snäll och åkte och köpte de imorse sen skjutsade han mig till skolan. jag vet inte hur jag ska visa hur mycket jag uppskattar dig och älskar dig.

jag har en fråga. går det ens att klara ut spindelharpan med 4 färger? är det någon som har lyckats med de?


du&jag.♥


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Stackare att ha ont i nacken. :S

2009-11-17 @ 16:21:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0